tisdag 23 oktober 2012

Tisdag 23 oktober

.... & jag undrar varför jag inte kommer igång...

Satt och pratade med min chef igår och han sa att han märkte en stor skillnad på mig när jag höll på med Dukan 100 % + promenader.. Jag såg så frisk och kry ut... men nu börjar jag se grå & ofta sjuk.

Det är faktiskt sant, varit mer dålig med migrän, förkylningar mm sen jag gick upp i vikt igen..

Det är ju det som är så sjukt.. att man inte kan komma igång när man vet hur himla bra man mår...

Varför varför ???

Nu är jag alltid trött skyller på allt möjligt och säger efter nästa helg skall jag börja.. hm just precis man säger men gör inget av det...

Lika gäller denna blogg, den hjälpte mig till tusen men inte ens här orkar man skriva...

Nä nu måste det verkligen bli skärpning, jag vill må bra, gå ner i vikt igen och sova bra på nätterna så varför skall det vara så svårt..

Nä skärpning nu Ann sätt fart, du vet att du mår bättre mycket bättre... så bara att skriva en lång lista med bra Dukan och starta igång...

Härlig tisdag med sol och allt, men hm tror jag börjar bli sjuk igen...

Kram

1 kommentar:

  1. Du har ju inte så mycket att gå ner heller, så bara du ger dig fan på det så tar det väl inte mer än max 2 månader! Tänk på mig som hållit på i 8 månader och ändå inte är klar liksom... :p Jag hejar på dig, du kan ju det här! :) Fortsätt blogga också, det hjälper motivationen! Och sätt delmål!

    SvaraRadera