måndag 2 april 2012

Tillbaka till vardagen....

...efter att ha varit sjukskriv på 50 % så började jag jobba 100 % idag och jösses hade så mycket att göra det är ju månads bokslut igen... månaderna går så fort...

Dottern ligger hemma efter att ha opererat sin fot i fredags, mitt i all stress ringer hon och är helt förtvivlad -  Det brinner i porten jag måste ner, så hon får hoppa på en fot ner 3 trappar, det blev man ju inte mindre stressad utav....

Brand på Arrendev. 7 B, vi bor i 7 A
Denna bild tog en kompis som bor i huset mitt emot, hon tog hand om min dotter + några till som kom springandes...

Vår lägenhet klarade sig helt & hållet, men ändå jobbigt....

Så  när man kommer hem helt slut va gjorde man då ?
Jo man tog ett glas saft och lite chips... fan fast igen....

Då tänkte jag ta en promenad, men fick inte gå ut för dottern hon ville inte vara själv mer idag...

Så nu har man ialla fall gjort en riktig dukan lunch till morgon dagen... som kommer bli lika stressig, men skönt att komma tillbaka och för hoppningsvis komma in i sina vanliga rutiner.

Vi ses.
Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar