onsdag 30 maj 2012

Nu SKA jag komma igång igen.....

.... med DUKAN dieten, slarvat i 2 månader nu, men nu SKA jag bara komma igång.

Efter en massa pepp på facebook där alla underbara skriver....

Som jag skrev igår, funderade jag på att lägga av, men sen fick man en massa tips, pepp och råd..så nu har jag bestämnt mig att äta precis vad jag vill till lördag kväll, sen på söndag morgon skall jag börja med 1 vecka attack fas...

Självklart skall jag försöka att äta så rätt som möjligt, men tänker inte ge mig dåligt samvete om det slinker ner en godisbit, glass, eller pizza.... förhoppningsvis så kommer jag att må dåligt och tycka att det är äckligt och längta till att börja om med Dukan...

Ikväll skall jag börja med att läsa om boken tror att ju mer man kan ifrån den desto lättare är det, sen har jag köpt E-kokboken som det fanns många fina recept i så den skall nog hjälpa mig...

Tänker skriva mat list och även skriva vad man har hemma för att underlätta en nystart.

Vem vet kanske man ser ut så här om ett par veckor.










Tänker även se till att skriva i min blogg, för den hjälpte mig en massa i början, och jag tror att den kan hjälpa mig även i nystarten.

Sen kanske man får tillbaka lite kul blogg kontakt som man hade förut..

Ha en bra dag...

5 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka! Denna gång kommer du i mål ska du se! :D

    SvaraRadera
  2. Tack snälla...

    Jag hoppas verkligen det..

    // Ann :-)

    SvaraRadera
  3. Hej igen, kul att du är tillbaks.

    SvaraRadera
  4. Tack Mona !

    Jag hoppas att det kommer igång nu och som sagt sidan hjälpte mig förut så jag hoppas den gör det igen....

    :-)

    SvaraRadera
  5. Kul att se dig igen!

    SvaraRadera