torsdag 8 mars 2012

Torsdag, på jobbet men så ont..suck

..värken i axeln och nacken gör sjukt ont, men skall stå ut till kl. 15....

Hittade en massa gamla kort i går kväll.... kul...

Pappa Ann Elisabeth & Mamma 631226

Frukost
Minikeso, mini yoghurt, havrekli.

Lunch
Blev Thai buffé, vet inte hur dåligt det är..ingen ris bara mat..men det tillagas nog med mycket fett, men det var gott & trevligt för jag var ute med en kollega, äter ensam i lunch rummet oftast...

Middag
Kesobiffar med keso & en massa saft, törstig efter Thai buffén..

Tagit mig 4 bitar mörk choklad, inte bra, men bättre än lakrits chokladen i går, ska sluta med detta, måste sluta med detta....söt behovet kommer fram annars...

Natti natti i morgon är det Äntligen Fredag

4 kommentarer:

  1. Vilket fint kort, du brås på mammsen tror jag.
    Jag äter också thaimat ibland, och då försöker jag undvika curryrätterna, för de innehåller kokos, men wokrätterna äter jag av, trots att det antagligen är för mycket fett och kolhydrater i. Inget ris förståss.
    Någon enstaka gång kan det väl vara hänt.
    Svar: Lunchpromenaderna har blivit ett gift, jag MÅSTE gå ut, har jag gjort varje dag under flera år.
    Dottern verkar lite piggare idag, men hon hostar styggt.
    Stackars dig med värken, hoppas det snart blir bättre.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst va det fint, nu måste jag bara hitta någon fin gammel dags ram till detta..

      Önskar jag tog promenad på lunchen, så stressigt, och tråkigt område, får se till att jag går efter jobbet, daxs att börja igen.

      Skönt att dottern mår bättre, nu när det är helg oxå...

      Kram

      Radera
  2. Vilken söt bild :)

    Oj jag åt också ute fast det blev kyckling sallad med vinegrette, undrar verkligen hur den kyckling har tillagats, hmm vågen visar nog det i morgon :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror inte den gör så mycket om man sköter sig sen, hoppas jag vill säga, jag väger mig inte förrän på söndag...

      Ha det så bra.
      Kram

      Radera