söndag 4 mars 2012

Vägnings söndag....

Japp så här glad blev jag när jag märkte i morse att jag gått ner mer än  kilo denna vecka..

På 1 månad 3 veckor & 3 dagar har jag tappat 9,6 kilo, känns så himla kul, nu har man bara 5,4 kvar tills målvikten....

13 cm på magen, 10 cm i midja, 4 cm stuss, tyvärr bara 8 cm på bysten de önskar jag var minst 10 cm...


Blev en kort promenad bara, kände mig så trött och seg så det har varit mycket TV och bara strula runt här hemma, det är skönt att bara vara en söndag...

Igår blev det en bra hockey resultat för mitt älskade Djurgården... tyvärr gick på krogen och drack lite röd vin på kvällen, men dansade så mycket så förhoppningsvis dansa man bort allt...

Varför går helgerna så himla fort, man hinner ju inte göra något alls känns det som, så nu är det dax för en ny jobb vecka igen...

Snart kolla på Gordon Ramsey´s nightmare...

Ha en fortsatt trevlig söndag....





3 kommentarer:

  1. Heeeej! Jag säger bara GRATTIS!!!! Snart 10 kilo bort!!! WOHOOOOOOO!!!!

    För mig var det ingen bra hockeyhelg, Luleå förlorade... :(

    Ha en underbar dag!!!!

    SvaraRadera
  2. Grattis till ett riktigt bra resultat.
    Det känns inte som du behöver så många peppkramar men du får en i alla fall.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla...

      Pepp kramar eller kramar över huvud taget kan man aldrig få för mycket av...

      Kram till dig oxå..

      Radera