måndag 6 februari 2012

4 veckor med Dukan....

Måndag morgon och man är super trött...

Helgen blev inte som jag hade tänkt mig, men det blev både bra...& dåligt.

Vägde mig i lördags och hade gått ner hela - 2,1 kg på 1 vecka, vilket är sjukt mycket, men glad blev jag.

Sen blev det lite fel, åkte med en vän till O´lerys för att titta på mitt älskade Djurgården, och det gick superbra för de vann..... under tiden på restaurangen blev det kyckling vingar.. öl med jäger, sen mer öl, och på det vart det kaffe & cognac, skäms drack ikapp allt som jag inte drack på hela januari.

Tror ni mitt samvete var bra när jag vakna på söndagen med huvudvärk för sju.... ont i magen...hela dagen gick åt till att bara vila vila vila, vatten vatten..sov mer vatten, lite mat sov igen..
Näe fy nog för att jag hade jättekul på lördagen, men inte var det värt allt detta....

Förhoppningsvis lärde jag mig något, så nu blir det mycket proteiner denna vecka, ihop med promenader och yoga, sen är det bara att hoppas att vågen står på +- 0 på lördag morgon...

Härlig måndag nu är det bara att köra på och glömma gamla synder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar