torsdag 23 februari 2012

Trött men en bra torsdag..

Min vanliga frukost.....Minikeso - Citron yoghurt + havrekli...

Kom till världen - välkommen....

En lugn och bra dag på jobbet....fick mycket liggande gjort....nice.

Lunch blev VV-korv med äggröra & min älskade keso.

Hem snabbt för att hinna med en promenad innan solen försvann helt, blev en 50 minuters men det var lite halt här & där, men skönt...

Middag - Fiskfilé stekta med en röra på keso, kvalg & lite dillkaviar...just tog även lite broccoli..

Kaffe på det...

Sen blev det sportradion på högsta volym för att lyssna på mitt lag Djurgården som har mycket att kämpa för...under tiden kunde man städa & rensa, skönt...

 Mitt älskade lag vann äntligen så vi fick 3 behövliga poäng.......

Så nu kan man sova gott inatt......

Önskar Majsan en härlig resa till Köpenhamn.....







2 kommentarer:

  1. Aaaaaaaaaaaawwww!! Vad gullig du är Ann!!! :) TACK!!

    Just nu håller vi på att packa, och jag är heeeeeeeeelt slut!! Har somnat framför tv:n o missat "Revenge" från minut 3 eller nåt sånt...

    Svar: Noodlarna blev bra!!! Helt smaklösa, men inte värre än alla andra vanliga noodlar. Har addad kycklingfilé och soja och en skavt ostronsås (tror det innehåller rätt mycket söcker..). Men jag gillade de, kommer köpa igen! :)

    Sov sött nu! Kram!!!!

    SvaraRadera
  2. Haha, vad jobbar du med egentligen som fick ligga mycket?? ;)

    SvaraRadera