tisdag 7 februari 2012

Sjuk

Känt mig hängig men idag fick chefen komma in på jobbet och ta över mitt jobb, till lunch gick jag hem.

Sovit sen 12,30 men känner mig sämre, huvudvärk, feber, bläig.

Helt fel tid att vara sjuk massor med folk som har semester, men man väljer ju inte när man blir dålig, ändå får man dåligt samvete för jobbet.

Kommer nog vara hemma i morgon om nattens sömn inte ger mig en dunderkur.

Orkat fått i mig ett kokt ägg och en omelette på kvällen med kräftstjärtar, sen bara vatten vatten mera vatten....

God natt på er....

2 kommentarer:

  1. Vet hur du känner dig sitter med en storförkylning o är riktigt pissoff ikväll men får försöka ta mig till jobbet i morgon trots det då jag inte har nån feber ännu

    SvaraRadera
  2. Krya på dig!

    / Anette

    SvaraRadera