söndag 19 februari 2012

Söndag kväll redan..

Helgerna går så fort....

Igår hade jag vägningsdag +-0....sen vägde jag mig idag då hade jag gått ner 0.9....så nu har jag tappat 8.8 & 6 kvar till min målvikt....

Känns toppen...

Måndag till tisdag skall jag iväg på konferens så nu får man se till att man skärper sig och har koll på vad man äter...

På onsdag får det bli bara ren protein dag.... & måste komma igång med mina promenader igen...skulle ut idag, men det var ju omöjligt med all snö modd....vatten pölar och halt halt så jag vände faktiskt blv storstädning hemma istället....

Känns som att jag kommer att fixa detta med min målvikt, en häftig känsla att känna,,,,jag fixar detta..

Nu får man kanske börja packa övernattnings väskan....

Njut av sista timmarna av helgen....

2 kommentarer:

  1. Hej tjejen!!

    Hoppas allt bra med dig.

    KRAM!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej hej !

      Allt bra har varit på konferens måndag till tisdag så kom hem igår kväll så nu är man tillbaka...

      Blev lite fusk på konferensen, vin, smaka en potatis... + ett halvt winerbröd..så nu får man äta proteiner i ett par dagar...

      Allt bra med dig ?

      KRam kram

      Radera