måndag 6 februari 2012

Ingen bra dag...

Fortfarande dåligt samvete för helgen, men det går väl över tills i morgon hoppas jag....

Huvudvärken sitter kvar idag så maten har det blivit lite si och så med.

  • Frukost: Minikeso & Yoggi & Havrekli
  • Lunch:   Kesobiff med keso.
  • Middag: Omelett med makrill i tomatsås & pyttelite Wästan 5 %
  • Mellan:  Hamburgekött......
Funlight saft & vatten i massor + lite kaffe...

Slängde ihop matlåda "recept" Lax i ugn med lite kvarg, kräftstjärtar, kryddor & purjolök.

200 grader i ugnen.
Fryst lax 10 minuter själv.
Blandade röran med Lätt Kvarg, kräftstärtarna, purjolök & kryddor.
Slängde på detta och in i ugnen igen i 15 minuter..

Ska bli spännande och se hur det smakar i morgon....

Jag måste lära mig detta på hemsidan med "recept" etiketter.

Önskar er alla en fortsatt härlig måndagskväll, själv blir det tidigt i säng så man är lite mer på G imorgon....

Då ska det bli promenad......


4 kommentarer:

  1. När du skriver ett inlägg så finns det ett fält som heter etikett under inlägget.
    Där kan du skriva en eller fler etiketter med ett komma emellan.
    Så om du vill att inlägg ska etiketteras med både Dukan och Recept så skriver du Dukan,Recept.
    Sen finns det en gadget som du kan lägga in i din blogg som visar etiketterna. Om man då klickar på Recept så får man fram alla dina inlägg som är etiketterade med det ordet.
    Lätt on Dukanplätt;-)

    SvaraRadera
  2. Det låter väldigt gott. Hoppas det smaker lika bra som det låter.
    Tur att Amonazon svarat för jag börjar bara få kläm på hur man gör allt. Jag har fördelen/nackdelen med att ha tonårsbarn som fixar allt för mig. Jag hinner knappt se vad som gjorts.

    Sv: Ja, hellre stilla än upp ;-)

    SvaraRadera
  3. Ha inte dåligt samvete för det som varit. Du gjorde ett val som du var nöjd med just då. Nu är det bara framtiden som väntar.
    Hejja dig !
    Jag äter också Dukan så vill du ha tips så kika gärna förbi.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anna !
      Tyvärr känner man sig så korkad, men som du säger jag hade kul och får se det så och bara köra på.

      vi ses.....

      Radera