tisdag 14 februari 2012

Blommor till mig själv...

Vad gör man inte...klart man skall få blommor på alla hjärtans dag om man så skall köpa dem själv...

Sonen sjuk....dottern vill inte vara hemma då, så av dem blev de inga blommor.... fast köper gärna till mig själv...Älskar tulpaner..

På facebook idag frågade jag om viktväktar korv och fick lite förslag så till middag blev det winerkorv med äggrör super super gott va det....

Lyxa till med två rutor mörk choklad till kaffet.

Promenaden idag var trög har faktiskt fortfarande lite träningsvärk efter de 2 timmars promenda i söndags, men är ju väldigt dålig på att stretscha....


Hoppas ni alla har haft en underbar Alla Hjärtans dag......

Fick gele hjärtan av en chaufför på jobbet idag, då blev man glad i hjärtat....men tänker INTE äta dem, barnen får dela på dem i helgen...

Fortsatt härlig kväll....

Kramar ifrån mig

2 kommentarer:

  1. Klart man ska köpa till sig själv. Jag gillar också tulpaner och speciellt när man sätter ihop en bukett med många färger.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Precis!! Lite kärlek ska man visa till sig själv, eller hur!? :)

    Hoppas du hade en underbar dag!

    Myriam/Majsan

    SvaraRadera