fredag 10 februari 2012

Imorgon vägning...

Ska bli så spännande, tror jag gått upp, men hoppas på +- 0.....

Men om det är + så vet jag varför....... då är det bara att fortsätta på rätt spår & inte ge upp....

Har tid på mig att gå ner.....

Trött efter konstig vecka...sjukdomar mm....

Men haft en underbar middag med barnen och bara myser och det blev en 40 minuters promenad oxå första på 1 vecka...skönt som bara den.....

Snart dags att krama kudden så man är pigger & glade i morgon......

Natti natti & Kram

2 kommentarer:

  1. Vägde mig idag...då jag ändå var hemma från jobbet pga den där jäkla förkylningen men nu verkar det som om den släpper sitt grepp :-)
    Var ju lite nyfiken efter att ha haft 5 p dagar på raken att se om det hänt nåt och trots avsaknad av promenader hade jag ett minus på 0.9 en får tacke ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt.....skönt att du mår bättre....

      Idag var jag super pigg.....men som sagt fasar för vägningen i morgon bitti.....

      God natt Kramar

      Radera