torsdag 9 februari 2012

Vilken torsdag...

men känner mig faktiskt piggare nu så det kanske va bra att jag var tvungen att åka till jobbet idag.

Tyvärr var jag helt slut så det blev ingen promend, MEN IMORGON ska jag på promenad efter jobbet...

FUN LIGHT Saft, livets dryck.
Fyllt på förrådet så det räcker nog ett tag, såg att jag missat två smaker så får nog handla imorgon.....





Denna vecka har inte varit bra, ätit lite, men efter varje gång jag ätit har det känts som jag gått upp 1 kg per gång...
Jag har nästan bara ätit proteiner så det borde inte vara så....men mitt dåliga samvete + inga promenader har nog gjort sitt...

Pratade med goa Ulrica idag och beklaga mig, men hon sa en sån bra sak... Du har gått ner - 7,4 kg, säg att du går upp 1 kg pga av syndandet.....men Ann då har du faktiskt fortfarande gått ner . 6,4 kg,,,snacka om att tänka positivt....Sånt gillar jag...Tack Ulrica mådde bättre efter det..

På lördag morgon får vi veta.....

Och det jag fick veta av min helg är att det absolut inte va värt det festande, mår mycket bättre utan + att vikten går och rätt håll...

Älskar min frukost som jag äter varje dag......Minikeso + mini  yoghurt 0,01 % med havrekli...Gott och man håller sig länge....

Idag blev det lax till lunch & middagen blev Kyckling med wokgrönsaker, blev så sugen på grönsaker tänkte bara äta proteiner men men mätt och nöjd blev jag.
Godnatt Kram till er.....

2 kommentarer:

  1. Fun Light! Det måste jag prova!! :)

    Ser du? Det är bara o tänka positivt!! Du är jätteduktig! Och din kompis är helt rätt!! YOU GO GIRL!!!!

    Ha en underbar helg!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fun Light är bara bäst och helt ok för Dukan.

      Nu ska jag börja ha positiva tankar, man kanske skall lägga in en i bloggen då & då...

      En härlig helg till dig oxå.

      Kram

      Radera