lördag 11 februari 2012

Jippi Tjohoo så glad

Lördag och vägnings dag....med fasa....men blev så överraskad och glad när vågen visade + - 0...

Blev en liten glädje dans...

Så på 1 månad och 2 dagar har min kropp ändras på detta sett.

  • Vikt - 7,4 kg......7,4 kg kvar till min målvikt...
  • Byst - 6 cm.......önskar jag försvinner massor mer....
  • Midja - 8 cm.....lite till tar vi...eller mycket....
  • Mage - 10 cm....helt chockad den har minskat denna vecka men inte vikten.
  • Stuss - 2 cm......min rumpa behöver inte bli mindre   

Kan man vara annat än nöjd....

Firar detta med en kopp kaffe i min underbara julklapps mugg från barnen....

Funderar på att tatuera in dessa änglar på ryggen / nacken.




3 kommentarer:

  1. Grattis!!!! Bra jobbat! OCH du. Om du tycker din rumpa blir för lite så har jag flera kg som du kan få alldeles gratis! haha KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Frida skicka över, den är helt borta.... KRAM

      Radera