söndag 12 februari 2012

Helgen snart slut

Har varit en bra helg...det var skönt att komma igång med promenaderna igen i fredags så nu är det bara att fortsätta med detta...

Vägningslördagen var +-0 vilket jag var glad över, i morse vägde jag mig för kroppen sa mig något, hade gått ner 0,7 kg över natten...

Så nu är min minskning totalt 8,1 kg på 1 månad & 3 dagar... inte helt fel..

Igår gick jag till kvarterskrogen som jag inte varit på sen nyår, januari har ju varit helt utan alkohol + att jag bara velat vara hemma...

Kul att träffa en massa vänner och alla bara jösses vad du har blivit smal, hur mycket har du gått ner osv, då blir man rätt glad.... Man ser det inte själv, konstigt nog....

Idag har vädret varit helt underbart...långpromenad....fika med dottern i Jakobsberg, men hon tog bussen....ungdommarna nu för tiden....hihiiii...

Fick en bild på oss oxå...


Ha en härlig söndagskväll

Stor Kram till er....


1 kommentar:

  1. Duktigt!! Hoppas du har en underbar vecka!!

    Ps. Fattar inte vaför min bild som "följare" av din blogg är annorlunda... :)

    Double Personality?? ;)

    Myriam/Majsan

    SvaraRadera