onsdag 1 februari 2012

Onsdag har provat ....

på medicinsk yoga ikväll, det var mycket bättre än vad jag trodde, så nu blir det varje onsdag i 9 gånger till...

Idag har jag mått så bra, maten, vatten ja allt fungerar, igår var det ingen kul dag så då var jag inte ens inne på bloggen..

Mycket på jobbet, det gör väl sitt till, men månadsbokslutet börjar bli klart så skönt....

Dukan dieten är så härlig tänk man behöver aldrig vara hungrig, inte sugen på något onyttigt heller, förutom häromdagen, men det löste jag ju bra med att göra socker kaka till barnen, nöjde mig med dotften.

Helgen skall jag använda till att läsa på om fler recept handla hem och baka lite av det som man kan använda...

Glad att jag hitta denna diet......

Dukan Kramar ifrån mig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar