torsdag 2 februari 2012

Veckan snart slut & det närmar sig vägning.

Dagarna går upp och ner, ena stunden känner man sig så mycket lättare, nästa känner man sig som förr.

Dagens mat intag....
  • Minikeso med Yoggi 0,1 % + havrekli.
  • Rödspätta med wokgrönsaker.
  • Omelett med rökt skinka & några skivor Wästan 5 %
  • Hamburgekött med pytte pytte Willy´s vitlök/örtost 4,5 %
  • Kaffe
  • Funlight saft
  • Vatten
Så nu sitter man här klockan 20.00 och är propp mätt.....men törstig, fattar inte att man kan vara törstig när jag dricker så mycket vatten varje dag....

Ikväll ringde en gammal jobbar kompis, som jag inte pratat eller sett på över 1 år, vi har skrivit till varandra via facebook....har berättat för henna att jag börjat med Dukan, hon blev nyfiken och köpte boken, sen fråga hon mig en massa...så nu kommer även hon att börja.

Jag har valt att inte berätta för så många, känner att förr när man sa så blev det så många frågor har du gått ner, varför gör du si eller så.... mm.
Känns så skönt att bara köra på själv, sen har jag ju alla Dukanares bloggar + forumet att skriva till om jag har frågor..

Givetvis så vet mina närmaste, det är ju ingen hemlighet så.

Berätta för Ulrica om min dröm att köpa de rosa jeansen som de visar på reklamen, hon tyckte jag skulle åka ner och prova och sen köpa hem ett par som är 1 eller 2 storlekar mindre...känns faktiskt väldigt lockande.....då har man ännu mer att jobba för....

Så det blir nog ett besök till butiken i helgen...

Nu ska jag inte göra något alls, faktiskt trött redan.....men snart snart helg så skönt och månadsbokslutet klart så bara åka till jobbet och ta det nice.

2 kommentarer:

  1. Man kan komma i de smala byxorna fortare än man tror.
    Lyckatillkramar

    SvaraRadera
  2. Jag har oxå köpt ett par.....ROSA...som jag ska kunna ha SEN.....

    Tack för att du orkar med mig och mina frågor, du är en inspirationskälla!

    Kram Ulrica

    SvaraRadera