onsdag 22 februari 2012

Onsdag och tillbaka efter två dagars syndande.

Redan onsdag så snart är det helg igen...

I måndags åkte jag på konferens & sov på hotell så nice....men blir inte lätt med maten, dryck mm..

Måndag
När vi kom fick vi en hembakt smörgås med rostbiff, philadelfia ost, ruccula....osten var inte light...tog bort brödet så rullade jag ihop pålägget, lite ok ialla fall...

Lunch
Lax med någon varmsallad och friterad potatis.....bort med potatisen, men salladen var stekt i mycket olja....

Relax efter en fullspäckad dag blev det i bubbel pool och öl + ölkorv...hmhmm.....

Middag
Stark skinka med västerbotten ost....mums...
Ankbröst med sockerärtor & palsternacks mos....rätt ok...
Choklad kaka ( den gav jag bort )
Vitt vin + Rött vin + whiskey till kaffet.....hmmm.....

Sen dansade vi en massa så lite lite motion blev det...

Natti natti....

Tisdag
Trött efter lite party stuk...dax för mer information....

Frukosten bestod för min del av 1 ägg & några skinkbitar, helt ok, men så tog jag faktiskt ett glas juice.

Prat prat prat hua så trött.

Lunch
Cesar sallad mycket gott, & rätt ok när man inte tog dressing och bröd bitar...vatten till detta..

Sen var det daxs att åka hem skönt, fick lite tidig dag.

När man kom hem blev det en promenad till Ica och köpte räkor...
Så  middagen blev omelett med räkor....kändes bra...

Sen var det styrelsemöte på kvällen och med massor av fika bröd & frukt....men de hade tänkt på mig och köpt in mörk mörk choklad som jag tog två små bitar av...

Det var verkligen skönt att krypa till sängs....

Så nu sitter man här på jobbet och går igenom allt innan man kan börja jobba igen...

Härlig onsdag på er....

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att du var duktig som petade bort brödet, gav bort kakan, lyckades inte bli frestad av fikabrödet o frukten på styrelsemöte... DUKTIGT!!

    Svar: Jaaaa, jag tyckte det var hemskt att inte få äta semlan, jag ÄLSKAR de, men men... har massor med år för det i framtiden!

    Jag har 58 som mål (jag är 158 cms "kort"), 55 hade varit perfekt men enligt Pierre Dukan så är det 58 jag ska väga. Och det är myyyyyyyycket kvar till dess!! Men vi kommer klara det!! Du är nästan där!! :)

    Köpenhamn kommer bli rolig! Henrik bli 35 nu på fredag, wihooo!! :) Hoppas vi har tur med vädret!

    KRAM PÅ DIG!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart Majsan att vi kommer att klara detta, inte bara att man går ner i vikt, jag mår väldigt bra av Dukan dieten.

      Jag ska hålla tummarna för att ni får ett toppen väder i Köpenhamn, du får berätta efter helgen. & Grattis till Henrik..

      Kramis på dig.

      Radera