torsdag 23 februari 2012

Torsdag & en ny prinsessa till Sverige


Grattis till en liten prinsessa...


Lite trevligt men glada nyheter på morgonen.... idag är jag trött efter att sovit så dåligt inatt, besviken för jag brukar sova så bra efter 1 1/2 timmes yoga pass, men tyvärr inte inatt, bara att gå upp kl 5.15 med tanken snart helg snart får man sova lite....

Igår var det en bra dag på matfronten.

Frukost:      - Keso, yoghurt & havrekli, håller mig super mätt länge på detta.
Mellanmål: - Hamburgekött ( mums )
Lunch:         - Kyckling med lite sambolek & minikeso.
Middag:      - VV korv ( kanske inte det bästa ) & äggröra.

Efter yogan så åt jag faktiskt räkor, lite lyxigt, men det var ju ändå lill lördag.....

Få se vad torsdagen ger, själv på jobbet så det blir lite slöa, lugn period just nu....sen hoppas jag att det regnar bort en massa så man klarar att ta en promenad efter jobbet, har ju inte varit så bra underlag att gå på sista tiden...

Ha en toppen torsdag på er alla...
Stora Torsdags kramar ifrån mig....

5 kommentarer:

  1. Det är jätteinspirerande att läsa din Dukan resa då jag själv är på dag 5 i attack och min motivation är lite på nedåtgående. Läs gärna min blogg: http://mindukanresa.wordpress.com/ så kan vi motivera varandra!

    SvaraRadera
  2. Hej igen !
    Nej du trist att jag inte tål Minikeso, tänkte jag skulle få arla till att tillverka laktosfri minikeso också. :-)
    Kul att du kikade in. Jo det där med mätningen är bra, eftersom jag tränar som jag gör, så kanske det inte alltid märks på kilona utan på mätningen.
    Ha en bra dag.
    Kul att följa dig
    Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detsamma Anna !
      Du ligger inne på mina favoriter nu...

      // Ann

      Radera
  3. Jag längtar också efter att isgatorna ska försvinna, för det går väldigt dåligt att promenera nu.
    Svar: Jag överlevde, och även mobilen, den flimrar inte längre, så den har nog torkat upp och den luktar inte ens illa.

    SvaraRadera