torsdag 16 februari 2012

Redan torsdag...

...så med andra ord snart vägnings dag, lördag morgon är det dax.....

Idag har jag känt mig så svullen och tjock......hungrig hela tiden, men har druckit en massa vatten för att stilla min hunger....självklart har jag ätit men det har känts som jag vill äta mera bara...

Ingen ork att jobba, har mer eller mindre bara suttit av tiden....skönt att dottern kom till jobbet så jag fick lite sällskap ett tag..

Hämta min nya byrå på Jysk, hihi skulle börja montera den men inte orkade jag när jag såg allt till lådorna mm....så det var bara att ringa pappa och flörta så imorgon när jag är på jobbet skall han fixa den....tur man har en snäll pappa när hans dotter är lat....slö...

Ikväll blir det tidigt isäng...så man är pigg till helgen som skall bli lugn och mysig....middag hos mina föräldrar på lördag med barnen vi ska titta på gamla kort & videos....ska bli mys...det är så skönt att man bara går dit och de är så hjälpsamma med min diet, de tycker att jag är duktig så det hjälper verkligen till inget trugande där inte...

4 kommentarer:

  1. Pappor är väldigt bra att ha :-)

    SvaraRadera
  2. God natt söta du!! Imorgon e det FREDAG!!! :)

    SvaraRadera
  3. Lycka till med vägningen i morgon.
    Svar: -22 kilo känns bra, men det tog alldeles för lång tid att gå från 21 till 22.
    Nu vill jag att det ska gå fort nerför.
    Kram

    SvaraRadera