söndag 26 februari 2012

Söndag kväll & ingen bra helg

..... Ingen bra helg menar jag med att maten har varit så helt fel bara.

Restaurang i fredags med vin & avec
Lördag tjejfest mer vin & fel mat.
Söndag ångest ont i huvudet & så trött... eftersom jag hade förstört hela helgen så blev det helt fel mat.... usch..

Sen hade jag även gått upp 0,7 kg.....

Så nu får man snart lägga sig och glömma denna onyttiga helg och börja om imorgon..

Annars har jag i och för sig haft det trevligt, men nu blir det en ATTACK vecka och slut med alkohol....

Söndags Kramar till er alla....

2 kommentarer:

  1. Ja, söndagsångest känns bekant ;-)
    Hoppas det går lättare den här veckan.
    Peppkramar

    SvaraRadera
  2. Ja, Ann... vad kan jag säga? Min helg var inte heller så bra när det gäller Dukanandet... men som sagt, nuandas vi, släpper det och går vidare, och starkare!!

    Svar: Resan var jättemysig, lite kort bara, men såååå nice!! I lördags åt vi på en italienskt restaurang och det var såååå gott! Tournedos Rossini o tiramisu och ett glass rott till det. Nu är det bara och tänka att om några månader för vi unna oss så utan att förstöra vår vikt. Vi är på väg dit!! Vi är så bra, Ann!!!

    Stor kram!!

    SvaraRadera