måndag 30 januari 2012

Hjälp hur gör jag ????

Någon av er som har blogg.

Jag har fått totalt hjärn släpp, hur gör jag för att skriva in nya recept med bilder på min flik recept.....

Lika om jag skriver olika saker i vilken som helst av mina flikar hur gör jag för att få fler...???

Lägga in på Inlägg är ju bara att trycka på Inlägg, men vill göra lika fast lägga in på flik Recept, Attack,Om mig själv osv....

Snälla någon hjälp mig..............

Försökt att leta men hittar inget................

Tänkte sitta och jobba med min lilla blogg ikväll så fungerar inget.....

Tog 45 minuters promenad men står still ialla fall......

3 kommentarer:

  1. Varje flik är som ETT blogginlägg, man kan inte lägga in flera i samma flik. Man kan ju mata på med recepten i samma flik hela tiden, men det blir inte så smidigt för den som läser.
    Jag löste det genom att sätta etikett på min recept med ordet "Recept" och sen la jag in en länk i Recept-fliken till sidan man får om man klickar på etiketten "Recept.
    Då uppdateras ju den länken hela tiden med de recept du lagt in i bloggen.

    Hoppas det var till någon hjälp.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!

      Sitter och fixar med etiketter och så, eller rättare sagt försöker att fatta.

      Jag undrar hur du gör Länken på recept sidan ?

      Onsdagskram

      Radera
  2. Ja, jag vet inte!
    Jag håller fortfarande på att prova mig fram.
    Jag matar bara på men nu fick jag också ett tips.
    Hoppas det löser sig för dig.
    Peppkramar

    SvaraRadera