onsdag 25 januari 2012

Härlig känsla när.....

...byxorna jag tog på i morse var för stora.....sist jag hade dem var de så tajta över magen så det var lite obehagligt....så lita har ändrat sig på kroppen ialla fall...Tjohoo......

På promenaden idag fundera jag - Vad ska jag hitta på med torsken......

Slängde in den i ugnen.....sen gjorde jag en sås som jag hittade på forumet...

Lätt yoghurt 0,5 %, kräft stjärtar, kokt ägg, citron peppar & dill, ett litet stänk av citron....

Blev jättegott.......

Så nu är man mätt & belåten, men med lite träningsvärk, fast positivt med sån värk...

Trevlig kväll på er....



2 kommentarer:

  1. Låter gott! Jag ska också äta fisk idag :)
    Du borde prova detta recept nästa gång ;)
    http://likkantheallmighty.blogg.se/category/dukan-recept.html

    SvaraRadera
  2. Sv: Haha jadu.. Lite syrligt men påminner om cr. fraiche och gräddfil tycker jag :) Går ju smaksätta på alla möjliga vis. De flesta av mina såser har kvarg som utgångspunkt. Desserter också :) Men prova det, den bästa jag hittat är Icas egna 0,01% fett :) Handlar på willys mest nu så då blir det kesella 1% men jag gillar icas bättre, kesellan är så hård så jag måste spä ut den med vatten :P

    SvaraRadera