onsdag 18 januari 2012

Så sugen på att väga mig...

...men har bestämt att nu skall jag bara väga mig varje söndags morgon....

Känner mig väldig lättare på något sett, det är väl klart när man ändrad mat + att man promenerar varje dag.

På måndag skall jag prova på Curves få se om det kan vara något för mig....

Det går bra med all mat, men är lite orolig att jag äter för lite, men samtidigt när man inte känner sig hungrig är det svårt att äta, äter ialla fall frukost, lunch & middag + allt vatten, kaffe & saft varje dag.
Nu är det dags att läsa i boken med stor B.

Fick en båtresa i julklapp av en vännina, nu är resan bokad, och det är i slutet på april, och enligt Herr Dukan skall jag om jag gör allt rätt vara i mål i början av april.....
Tänk va kul, åka och förhoppningsvis gått ner 15 kg....så det blir till att handla nytt.....så nu får ni hålla era tummar och tår att det fungerar....

Natti natti på er alla....

1 kommentar:

  1. Har du boken som pdf fil? Tror du att du skulle kunna maila den till mig? :) Skulle vara väldigt uppskattat :) lundinrules@gmail.com

    SvaraRadera