tisdag 10 januari 2012

Dag 2 Attackfasen

Mår faktiskt bra, sov väldig gott inatt, det som har varit jobbigast är väl allt spring på toa, men jag har fått i mig vätska som man skall och det är bra..

Kroppen lär väl vänja sig med allt vatten.

I går kväll satt jag och lästa + att jag försöker få min blogg bra och kul även för andra, men har mycket mycket att lära, men det är kul.

Bloggen hjälper mig faktiskt, skönt att skriva & jätte kul att få råd & tips.

Någon som vet svar på följande fråga:
Om ni svarar på min kommentar & jag vill ge ett svar till er tillbaka, ser ni vad jag svarar om jag skriver på min blogg ? Eller måste jag gå in på eran blogg och skriva svar.

Ha en bra dag alla.

1 kommentar:

  1. Det bästa är nog att man går in på personens blogg ochh svarar, men sen kan man ju för sin egen och nya läsares skull även svara i sin egen blogg :)

    SvaraRadera