måndag 9 januari 2012

När skall jag bli klar enligt Dukan ??

Jag skall bara äta Attack i 3 dagar enligt denna, är det farligt att äta längre ? Tänkte åtminstone till fredag. Jag har satt eget mål 65 kg men Dukan tycker tydligen att jag skall väga 66,1 & detta skall vara klart redan 19 april om jag äter rätt... Sen är stabilisering till 5 september, vilket passar superbra för den 15 september åker jag till Turkiet. Fast jag vill nog försöka att gå ner till 65 kg så man har lite att spela på...

1 kommentar:

  1. Hej,
    Det är absolut inte farligt att köra attack längre än 3 dagar, men max 10.
    Dukansidan satte min målvikt lägre än min egen önskade målvikt, men det ger jag f-n i. Jag tänker som så att jag får känna efter när jag är där och se om jag känner att jag vill gå ner mer eller stanna.
    Lycka till med din attack, hur länge du nu väljer att köra.

    SvaraRadera