lördag 21 januari 2012

1:a vägnings lördagen i Cruise fasen

& Jag känner mig som på bilden....har gått ner 2 kg på 5 dagar i Cruisefasen´s första vecka.

Fattar knappt att det är sant.....& jag mår fortfarande bra, så nu är det bara att fortsätta...


Januari
Datum
9/1
15/1 
21/1



Kg
79,8
76,9
74,9



Byst
112
109
106



Midja
100
  98
  91



Mage
105
104
  99



Stuss
  97
  97
  95





Så på 1 vecka & 5 dagar har jag tappat 4,9 kilo....
Och även måtten blir mindre, men måste faktiskt erkänna att jag vet inte om jag tycker att kläderna har blivit mindre runt midja & mage.....
Bysten har jag märkt på & det är första gången som jag går på en diet och de minskar innan har de varit kvar, men det är väl allt vatten....


Enligt Herr Dukan skall jag vara klar 19/4, dvs ca 3 månader = 12 veckor.... vilket skall innebära runt 0,8 kg / vecka och det känns inte som en omöjlighet faktiskt.
Visst förstår jag att man inte kommer minska så mycket varje vecka som jag har gjort nu, men tror verkligen att jag kommer att fixa detta, och det gör inget om det tar lite längre tid heller....
Tagit 15 år att fixa denna övervikt, då skall jag väl kunna ge detta lite mer tid än 4 månade....
Jag är ialla fall super glad & nöjd...nu skall jag fira detta med en promenad i SOLEN & KYLAN.
Toppen lördag på er alla.
Lördags kramar ifrån Vikjö
Ann


1 kommentar:

  1. Bara att gratulera själv fick jag ett + på 0.8 men men ...jag vet ju med mig att jag inte vart så strikt som jag borde under veckan o sen är det ju det där föebenade klimakteriet där mensen inte vill fatta att den borde slutat för länge sen herregud jag fyller ju 57 o den kommer kanske inte som en klocka men den kommer o det påverkar def min kropp :-(

    SvaraRadera