torsdag 12 januari 2012

Attack fasen dag 4

Idag går jag in på dag 4 av attackfasen, efter 3 dagar så mår jag så bra, sover hur bra som helst, är aldrig hungrig..

Gått ner 1,1 kg vilket känns så skönt, man tror nästa inte att det är sant.
Magen mår prima, om det är något man måste klaga på är det väl att man måste springa på toa efter allt vatten.

Men jag tänker inte klaga jag tänker bara köra på...

Dukan sa att jag bara skall äta attackfasen i 3 dagar, men jag kör på ett par dagar till med den, så jag hinner läsa på om Cruise fasen.

Tjhoo

3 kommentarer:

  1. Kör oxå några extradagar och fick ett mysko svar från Adlibris men ja jag får väl tålmodigt vänta på mina böcker :-( Grattis till en bra minskning..själv har jag vare sig kunnat ut o promenerat eller tränat på annat sätt då jag åkt på halsfluss o idag är vädret ösregn o blåst men skam den som ger sig...

    SvaraRadera
  2. 1,1 kg på 3 dagar är ju jättebra, grattis!
    Kul att höra att du mår bra också, för vissa blir ju sega och trötta i attackfasen, men det verkar ju inte du ha problem med.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns super....så jag är nöjd...

      Vet inte hur länge jag skall köra Attackfasen men funderar på att fortsätta över helgen så jag hinner läsa på om nästa fas.....

      Radera