onsdag 4 januari 2012

Pust svårt att fixa en blogb..

Idag har jag försökt att förstå mig detta med denna blogg sida...har tittat på andras fina bloggsidor om Dukan och de har en massa fina staplar.....vill gå med i 100 dagars utmaningen men vet inte vad jag skall göra...

Måste vara lite trög....hittar inga hjälpsidor heller, men det är väl bara att leka på och hoppas att det blir bra...

Känner att detta med blogg känns som ett hjälp medel för mig så då vill jag verkligen ha med denna, för mig själv och kul om man träffar på andra bloggare som skriver om Dukan och sin viktnedgång...

Idag var jag i min butik och letade efter havrekli men inte hittade jag det heller, frågade inget ioch för sig, men tittade där jag tycker att den borde vara....

Snart dags att börja har skrivit förslag i en anteckingsbok för inhandling till helgen skall jag börja....

Glöm inte om ni kommer in på min sida,  så tar jag emot alla förslag och hjälp som jag kan få....

3 kommentarer:

  1. Halloj,
    Visst kan du vara med i 100-dagarsutmaningen, bara att haka på.
    Du kan ju skriva i Majjas blogg att du är med, för det var hon som startade den.
    Adressen till hennes blogg hittar du om du klickar på ikonen i min blogg.
    Jag har ju också blogspot och är självlärd, så om du vill ha hjälp kan jag ställa upp.
    Kanske ska presentera mig, jag heter Amonazon både i forumet och i min blogg, men jag heter egentligen Mona och har hållt på med Dukan i över ett år nu.
    Gick som mest ner 21 kilo. Nu har jag gjort omstart och ska nå min målvikt i (v)år.
    Lycka till

    SvaraRadera
  2. Nu ser jag ju att du redan har hittat Majjas sida.
    Och så har du gjort en viktsida med en ticker.
    Du kan ju redan det här, vad ska jag kunna lära dig liksom?;-)
    Men erbjudandet står kvar, om inte annat så kan jag ju Dukan.

    SvaraRadera
  3. Amonazon hur lägger jag till din bloggsida på min blogglista.

    Tack för att jag kan fråga dig om bloggen.

    SvaraRadera