lördag 21 januari 2012

Lång lördag

Har gjort massvis men ändå känns lördagen så lång.....

Promenerat, shoppat, fixat bilen...lagat mat....kollat på handbollen.... så nu undrar jag vad ska jag göra nu ????

Märks att man är van att vara på krogen på  helgerna och träffa folk.....men känns jobbigt att gå med när man inte dricker och alla runt omkring blir lite runda under fötterna....

Fast det är skönt att bara vara också, tror aldrig jag har rensat & städat så mycket sen jag slutade att dricka + började med Dukan.....fint som bara den hemma.....alltid något hihii.....

Jag ska inte klaga inte efter en viktnedgång på 4,9 kg.....då ska man verkligen vara glad.

Snart blir det Gladiatorerna med sonen....mys.....då blir det lite räkor....mums....

Skulle fixat till lite Aioli oxå, men missa och köpa hem till det.....

Pepperoni får man äta de tro....måste jag leta...

Toppen lördags kväll

7 kommentarer:

  1. -4,9 på 2 veckor, det är ju strålande.
    Svar:Tack Annmajo.
    När de renoverade frisersalongen så skaffade de en stol med inbyggd massage, riktigt skönt med massage av både rygg och skalp samtidigt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Mona det känns suveränt, så nöjd....

      Radera
  2. Grattis till en strålande vecka. Du ska se att du fortare än du tror just nu, kommer att fylla dina tomma timmar med en massa annat och snart- ( hemska tanke ) kanske du undrar hur du hann till krogen så ofta.... ;D
    Vad energisk du är- inte får jag så där mycket gjort- inte lite avis på dig är jag.....
    jag har inte sett någonting om pepperoni, men jag kan inte tänka mig att de gör så mycket skada- starka saker ska ju sätta fart på förbränningen...

    Ha en mysig kväll med sonen och gladiatorerna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar det har gått bra....
      Jag är chockad själv att jag har sådan energi.....skönt att inte vara på krogen så ofta, flera + viktnedgång, mycket gjort + spar pengar.

      När jag vant mig med detta så kommer nog energin oxå gå neråt, hihi min kropp har nog fått en chock....

      Radera
  3. cornichons får man ju äta såna där små gurkor om du äter dom som tillbehör pepperoni har jag inte sett hur det är med

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har letat under kvällen men inte hittat något så man kan nog äta några...då & då lite helg godis...

      Radera
  4. Skönt att få städat allt ;-)
    Hoppas du vänjer dig vid långa helger.
    Kram

    SvaraRadera