måndag 23 januari 2012

Måndagen som bara försvann

Dagen bara försvann idag på jobbet, men det är skönt för måndagar brukar vara så sega....

Jag älskar rosa, har alltid gjort, rosa & blått har varit mina färger, men med övervikten har man bara använt svart & vitt....men nu har jag hittat mina byxor som jag skall köpa när jag har nått mitt mål....

De rosa vill jag bara ha....så nu är det bara att skärpa till sig, äta rätt, promenera, ja göra allt för att man skall komma dit.....lovar att ta kort när jag har dem på mig så ni får se.....

Frukost:          Kaffe, Yoggi & havrekli.
Lunch:            Lax med keso, mer kaffe
Middag:          Kyckling som jag stekte med lite mini melda & pytte sweet souer.
Mellis:            Hamburgerkött....

I morgon skall jag på konferans så skall bli kul och se vad som finns att äta, tänker koka två ägg och ta med mig i väskan...

5 kommentarer:

  1. Gina Tricot har snygga kläder, men tyvärr kan jag inte handla byxor hos dem.
    De är anpassade för folk som är 173 cm och jag är 181:-(
    Kan ju inte köpa brallor som är nästan en decimeter för korta i benen.
    Tur att KappAhl har dammodeller som är extra långa i benen.
    I min ungdom fick jag köpa killbyxor, inte kul när det blev bylsigt i grenen för att det fanns plats för något jag inte hade.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tråkigt, men Kapp Ahl är bra där har man hittat snyggt fast man har haft stor mage......

      Har aldrig kunnat handla byxor på Gina heller så jag hoppas att det fungerar nu om 15 kilo försvinner.....

      Kram :-)

      Radera
  2. Jag är också en sådan där rosafanatiker men med stigande ålder börjar jag gå över till mer dämpade toner men min mormor använde rosa kläder så länge hon levde och hon blev nästan 90 så några år till kan man väl använde dem.

    Snygga byxor att ha som mål :-)
    Peppkram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är på din mormors sida, man blir aldrig för gammal för ROSA......jag har inte köpt pga magen,,,,,men nu hoppas jag kunna köpa dem, men tänker vänta tills jag är färdig....9,9 kilo kvar.....

      Tack för pepp kramen det behövs idag eftersom jag syndat.....
      Kram kram

      Radera
  3. Jag provade de rosa, för jag är också en rosa person.. Men jag vet inte riktigt vad de gör med byxorna på Gina. De är gjorda för småtjejer som inte har varken rumpa eller ben..
    Jag provade den största storleken och inte ens de gick att stänga i midjan, och då har jag minskat 12 cm i midjemått och är 87 cm i midjan nu.. Dessutom blev benen för stora..
    Skittråkigt eftersom byxorna är skitfina.. :(
    Hoppas du kommer i dem sen.

    SvaraRadera