torsdag 12 januari 2012

Hjälp med min blogg

Mycket jag undrar över, men det som irriterar mig just nu är dessa verktyg iconer som ligger över mina Ticket & Lilyslim + är efter alla mina fack/områden.

HUR FÅR JAG BORT DEM ?????
Snälla hjälp det är så irriterande.....

Sen undrar jag om det finns någon manual / hjälp sida när det gäller bloggen....vill fixa till den så mycket som möjligt....

Tacksam för all hjälp....

Nu skall det bli lite kyckling och keso efter min 40 minuters promenad....Det var halt men skönt....

5 kommentarer:

  1. Vet vad du menar men på din sida finns det inga verktygssymboler och den ser helt perfekt ut ..symbolerna finns där för att du ska kunna redigera direkt därifrån om jag har fattat det rätt i stället för att gå in i inställningar osv....om man kan ta bprt dom har jag ingen aning om heller inte om det finns bruksanvisning till bloggen.....utan du får nog göra som mej testa en massa :-) lycka till o idag har de skickat min bok så jag lär ju inte få den förrns tidigast på tisdag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Mia !
      Va bra att ni som läser inte ser, trist att du får vänta så på boken, men du har som sagt något att se fram emot...
      Jag har bara bläddrat i min haft mycket att gör, men har ledigt imorgon så det blir nog lite att läsa.
      Vi hörs och ses.
      P.s. Ser du mina svar ?

      Radera
    2. Ja jag ser dina svar....jag längtar som en tok efter boken men jag får väl skylla på att många vill ha den o att min andra bok jag beställde tog tid att få fram *hitta på :-)*

      Radera
  2. Verktygsikonerna ser bara du när du är inloggad, ingen annan. De är som mia sa för att du ska kunna editera dina gadgets, inlägg o.s.v.

    Om du klickar på "Utforma" (uppe i högra kanten) mellan "Nytt inlägg" och "Logga ut") så kan du på den sidan välja "Hjälp".
    Där finns det "Kom igång"-hjälp och "Så här gör du"-länkar.
    Lycka till.
    /Mona

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken tur, verkligen irriterande, men skönt att ni inte ser dem...

      Tack då skall jag kolla där, vill ju göra en sån bra och fin sida som möjligt, lite kul att skriva om min lilla resa....Lilla och lilla - 15 kg.

      Din sida är så fin...

      Vi ses

      Radera