lördag 14 januari 2012

Attack dag 6

Idag har det varit massor att göra, och det går ju bra för jag mår så otroligt bra.....men igår kväll hade jag faktiskt ont i lederna mm så lite svårt att somna, kan det ha med snabb viktminskning att göra tro ?




Vatten dricker jag ordentligt så det kan inte vara problemet.

Antagligen så har min stora kropp fått en chock av bra mat, vatten, promenader och viktnedgång....hihihi..vem vet.

Som ensamstående brukar man vara ute på helgerna och parta lite då & då, men nu är det 0 tolerans på alkohol, fast visst saknar man det lite så här på helgen...men det kan man ta senare...i sommar 15 kilo lättare på en solig ute servering...


Startade dagen med en 40 minuters promenad, sen har man fixat lite i vårt områdes uthyrningslokal...Matinköp & lite kul inköp på Chilli butiken.

Nu blir det Gladiatorerna på TV 4 lite avkopplande kul att sitta och titta på med sonen, skall faktiskt festa till lite och äta räkor, bara räkor....gott gott.

Toppen kväll på er alla...(Snart dax att göra kvällens vägning.)



4 kommentarer:

  1. Vi får peppa på varann vi som ska vara smala till sommaren 2012 ;-) i alla fall mindre än nu

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut Mia det skall vi göra.

      Inget skall stoppa oss..

      Radera
  2. Det där glaset på den soliga verandan kommer att bli det godaste glaset du någonsin druckit, och du kommer var så glas över att du sitter där mitt i din dröm och allt är sant och på riktigt.
    hur många attackdagar tänker du ta?

    jag roar mig också med gladiatorerna i kväll, och förut hade jag vin i mitt glas, men efter träningen idag har jag slukat vatten, vatten och mera vatten, både med och utan bubblor

    Ha en trevlig kväll med sonen, och jag håller tummarna för ett finfint resultat när du ställer dig på vågen om en stund.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag t'nker köra 7 dagar attack så det blir sista dagen imorgon...
      Måndag blir broccoli, har faktiskt saknat det.

      Vågen visade ingen skillnade idag, så det blev +- 0....men det är helt ok nöjd med - 2,2.

      Funlight saft & räkor va gott..

      Sonen och jag tittade inte klart, vi tyckte det var orättvist att en ny bara kan komma in så där när någon blir skadad...

      Så nu skall jag leka & fixa & lära lite om denna bloggsida.

      Radera