söndag 15 januari 2012

Attack dag 7 den sista

Sista dagen av min start på attackfasen.

Det startade mycket bättre än vad jag hade trott eller önskat.
Igår visade vågen - 2,9 kg det kan man absolut inte klagar på.

Nu är det bara 11,9 kilo kvar så har jag kommit till mål, enligt
Herr Dukan så skall jag vara där andra veckan i april.

Vad tror ni om det är det möjligt ?


Nu skall man bestämma sig för hur man skall köra Cruise delen 5/5 eller varannan dag.

Just nu känns det som att varannan dag skulle vara mest rätt, då är man inne i det hela tiden.
Så jag börjar i morgon med varannan dag proteiner & grönsaker - proteiner - P & G - P - osv.

Hur har ni andra gjort, mått och känt ??

Ha en bra söndag.
Solen lyser här i Viksjö....

3 kommentarer:

  1. Förra gången gjorde jag olika ..testade både 1/1 o 3/4 4/3 men jag vet nte vad som är bäst det får man känna sig för tror jag

    SvaraRadera
  2. Jag körde 1/1 förra gången men tog 2 grönsaksdagar på helgerna, tänkte göra lika den här gången och börjar i morgon med 1 proteindag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju rätt smart som du skriver 1/1 men grönsaker på helgen...de ska jag tänka på faktiskt.

      Radera