lördag 28 januari 2012

Vägnings lördag....

som blev förmiddag, jösses sov till halv elva vet inte när det hände sist, känns som hela dagen har försvunnit, men har inget inplanerat så det är lugnt.


Tjohoo, vågen gick åt rätt håll i morse, trots onyttigt.
- 0,6 kilo, så på 2 veckor & 5 dagar har jag gått ner - 5, 5 kg.

Konstig som man är så tänker man, hm hm ?? hade jag gått ner mera om jag inte hade syndat ?, ska inte tänka så, NU ska jag bara var glad att det går neråt.

Ha en toppen lördag på er alla....




4 kommentarer:

  1. Grattis...bra jobbat själv har jag 4,8 kilo minus på 20 dagar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt, grattis...
      Va vi är duktiga....

      Radera
  2. Faktum är att man vet aldrig hur kroppen reagerar, någon gång har jag gått ner mycket fast jag varit medveten om att det slunkit ner något oDukanskt. Någon annan gång har man stått still eller gått UPP trots att man varit nitisk och inte gjort några snedsteg.
    Gläd dig åt nedgången, riktigt bra jobbat.
    Svar: Får hoppas du tycker flingorna är lika goda som jag tycker.
    Viktigt att kavla riktigt tunt så att de blir knapriga och inte sega.
    Plus passa så att det inte blir bränt, för brända flingor är inte gott.
    Kram tebaks

    SvaraRadera
  3. Man får vara tacksam för de gånger fusket inte syns ;-)
    Grattis till bra viktnedgång.
    Kram

    SvaraRadera